قوانین و مقررات فلاویا مارکت

  1. این سایت تنها سایت رسمی و قانونی محصولات فلاویا در ایران است و تمامی تعهدات این سایت به محصولات اورجینال با هولوگرام F طلایی تعلق می گیرد و در صورت خرید از سایتهای مشابه و غیرمعتبر یا همنام و تقلبی ، این نمایندگی هیچ گونه مسئولیتی در قبال اجناس خریداری شده ندارد.
  2. کلیه ی محصولات این سایت با درج سایت کمپانی هولدینگ محصولات فلاویا www.Tradinroyal.com می باشند و شما مشتریان عزیز میتوانید با اسکن کد QR درج شده روی محصول وارد سایت مادر شده و از اصالت کالا مطمئن گردید. تاکید میگردد که فقط محصولاتی با عنوان سایت فوق اصلی بوده و شرکت در قبال آنها تعهد دارد.
  3. در صورت کنسل کردن سفارش بعد از واریز وجه ، به دلیل زمان مورد نیاز برای واریز وجه در حساب شرکت ، مبلغ مذکور 3 الی 5 روز کاری بعد عودت خواهد شد.
  4. ارسال رایگان برای خرید بالای 500 هزار تومان.
  5. ارسال از انبار مرکزی فلاویا به صورت روزانه و از ساعت 8 صبح الی 5 عصر انجام میگردد. سفارشاتی که بعد از ساعت 5 عصر ثبت گردند برای ارسال در نوبت روز بعد قرار میگیرند.
  6. سفارشات مشتریان تهران در همان روز و شهرستان 24 تا 48 ساعته تحویل میگردد.
  7. در صورت عدم رضایت از کیفیت کالا تا 3 روز ، پس از هماهنگی و اعلام علت نارضایتی به کارشناسان ما و بازگشت محصول ، وجه پرداختی عودت میگردد.
  8. در صورت خرید از طریق سایت مرکزی فلاویا میتوانید از پشتیبانی و مشاوره رایگان کارشناسان و اساتید مجرب این برند بهره بگیرید.
  9. برند فلاویا در اکثر استانهای بزرگ کشور نمایندگی فعال دارد و در صورتی که مشتریان شهرستان نیاز به محصول در زمان کمتری دارند ، میتوانند از طریق ارتباط با کارشناسان فلاویا درخواست دریافت سریع محصول را داشته باشند که در صورت وجود نمایندگی در شهرستان مذکور، هماهنگی برای ارسال کالا از طریق نماینده و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.
  10. فروشگاهها و سالنها یا آموزشگاهها که تعداد سفارشات آنها از یک محصول بالاتر از 12 عدد میباشد میتوانند سفارشات خود را از طریق تماس با کارشناسان فلاویا ثبت نمایند تا برای ارسال کالا با هزینه ی کمتر و نحوه ی ارسال با آنها هماهنگی صورت پذیرد.