دستگاه مایکرومیست چیست ؟ دستگاه اوزون تراپی مو یکی از تجهیزاتی است که در بخش بهداشت ، سلامت ، درمان و زیبایی موی سر با بهره گیری از خاصیت اکسیداسیون اتم اکسیژن یا همان اوزون تراپی مو استفاده میشود . استفاده از این محصول ضررهای استفاده از اتو کردن مو را ندارد ریزش مو شما را قطع و میزان رشد موی شما را 2 برابر میکند.

درمان مو با  Micro Mist :

مقدمه:

روشهای درمان مو تا پیش از این در مبحث ریشه و اسکالپ مطرح بود و در اصل درمانی برای ساقه وجود نداشت و تنها روش درمان کوتاه کردن موی آسیب دیده و انتظار تا رشد مجدد موی سالم و طبیعی بود. چرا که ساختار مو به شکلی است که قابلیت دسترسی به لایه میانی مو (کورتکس) که اساس درمان را تشکیل میدهد بسیار سخت و در حالت عادی غیر ممکن است. با ظهور برخی از تجهیزات و دستگاه ها در بخش مراقبت و درمان این مسئله قابل اجرا شد و تجهیزات درمان مو به گونه ایی طراحی گردید که قابلیت نفوذ عوامل درمانی تا لایه کورتکس ممکن شد.

پس توجه به این نکته که درمان مو (نه انجام كراتین و صافی) و مراقبت مو قطعا نیازمند وجود تجهیزات است که البته بسته به نوع درمان و فراخور نیاز با هم متفاوت هستند و مهم است که در ابتدا یک انتخاب صحیح از دستگاهها مناسب با نیاز کار خود داشته باشیم.

طبقه بندی دستگاهها

دستگاههای مراقبت و درمان مو در دو رده اصلی قرار میگیرند و مابقی آن زیر مجموعه های این دو رده به حساب می آیند :

الف : دستگاههای تشخیص و مشاهده

 ب : دستگاههای اجرا و تجهیزات کاربردی درمان

مایکرومیست جزو دسته بندی دوم قرار می گیرد که بر پایه غبار آب در محیط مرطوب و نیز تشعشعات و لیزر کم توان با دامنه موثر می باشد.

دستگاه مایکرومیست مختص بخش مراقبت و نگهداری مو میباشد و روشهای حفظ سلامت مو با این دستگاه تامین میشود. عملکرد کاملا غیر تهاجمی داشته و روال کار آن بسیار ملایم است. به آبرسانی، رفع خشکی ساقه واسکالپ، درمانهای اسکالپ و همچنین به جذب بالای مواد کمک میکند. دستگاه اولتراسونیک مایکرومیست موثر در افزایش ماندگاری و دوام کار احیا و صافی، کمک به ایجاد شاین و درخشش و مواجى مو می باشد و نیز عملکرد عالی جهت اجرا انواع روش های اویل و هات اویل تراپی )روغن درمانی داغ(، رفع ریزش یا شوک های وارده بر مو دارد.

مایکرومیست اوزونه فلاویا بعنوان تجهیزات لاین اوزون درمانی مو مناسب برای رنگ کردن موهایی با درصد سفیدی بالا، مقاوم در برابر رنگ برها (مقاوم در برابر دکلره و یا رنگ)، بهترین گزینه کمک به جذب عوامل درمانی و یا داروهای تجویز پزشک و نیز مناسب بعد از روشهای مزوتراپی و پی آر پی مو می باشد. بهترین دستگاه میست در دنیا میکرومیست می باشد.

مراقبت و درمان مو یعنی رساندن حجم وسیعی از عوامل درمان ( PPT ) به کوتیکول و کورتکس. چنین روشی در درمان معمولا ممکن نیست زیرا ساختار و استراکچر خاص و ظریف مو این قابلیت را بویژه برای دسترسی به لایه های میانی و داخلی مو غیرممکن کرده.

همچنین در درمانهای اسکالپ چون لایه بیرونی پوست یا اپیدرم مثل یک سپر دفاعی برای لایه میانی و تحتانی پوست میباشد لذا نفوذ محصولات و عبور از لایه بیرونی جهت رسیدن عوامل درمان به بخش میانی که لایه زنده و زایای پوست میباشد به تنهایی غیرممکن می باشد بنابراین استفاده از دستگاه مایکرومیست این مشکلات را مرتفع می سازد.

نحوه عملکرد دستگاه مایکرومیست:

ویژگی اصلی این دستگاه در حقیقت تولید ذرات غبار آب (نه بخار آب) می باشد چرا که ذرات بخارآب در مقایسه با ذرات غبار آب از قدرت نفوذ کمتری برخوردار می باشند. غبار ویژگی اصلی دستگاه مایکرو میست می باشد که قابلیت نفوذ و گذشتن از کوتیکول های مو را دارا هستند. در حقیقت با توجه به همین اصل عوامل درمان ( ppt ) و مواد سوار بر این ذرات شده و تا کورتکس راه پیدا میکنند؛ ویژگی ای که اساس کار درمان را تشکیل می دهد.

خود این ذرات غبار آب مه گونه به تنهایی باعث افزایش ضخامت هر تار مو و آبرسانی کورتکس و در عین حال پر کردن شکافهای کوتیکول به منظور جلوگیری از خروج پروتئین مو میشوند همچنین با ترکیب آن با سایر عوامل درمان همراه با آن به مو نفوذ میکند و پروسه درمان تکمیل میشود.

مایکرومیست موهای شما را ترمیم و به آن ها قدرت بیشتر، انعطاف پذیری و درخشندگی طولانی تری می بخشد. این دستگاه طی 2 مرحله کار خود را انجام می دهد .

مرحله اول :

مایکرومیست ذرات مه که بسیار کوچکتر و سبک تر از ذرات بخار هستند را می سازد و به عمق بیشتری از کوتیکول مو می رساند. این بدان معناست که مایکرومیست اثر بخشی بیشتری برای ترمیم بافت تار های مو نسبت به دستگاه هایی که بخار تولید می کنند دارد .

مرحله دوم :

مایکرو میست دارای یک سیستم خنک کننده است که در پایان هر درمان روشن می شود، موها را خنک می کند و کوتیکول های آن را می بندد و محصول درمانی را درون آن تزریق و ثابت می کند.

مایکرومیست عمل درمانی خود را با استفاده ترکیبی از حرارت، رطوبت سرد، رطوبت گرم، اوزون و تصفیه مو با آب انجام می دهد.

 

اگر می خواهید از مزایای فوق العاده دستگاه مایکرو مه بهره مند شوید، همین الان آن را از سایت و فروشگاه فلاویا مارکت خریداری نمایید.

 

عمل اوزون تراپی مو با مایکرومیست فلاویا:

اوزون تراپی برای برطرف کردن مشکلات پوست و موها استفاده می شود. مایکرومیست اکسیژن (O2) را به اوزون (O3) تبدیل می کند و باعث می شود فولیکول ها و ساقه مو تقویت شود و برای پیشگیری از ریزش مو، موخوره و شوره سر، برطرف کردن شکنندگی موها و افزایش ضخامت تارهای مو و در نتیجه افزایش حجم موها … استفاده می شود.

اوزون تراپي مو به طور وسیع براي درمان مشكلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ریزش مو و صدمات مو استفاده مي شود. این مشكلات مو بیشتر بر اثر عواملی مثل افزایش سن، نبود تعادل هورموني، مراقبت های اشتباه از مو، رژیم هاي غذایي ناسالم، بیماري و عفونتها، ویژگیهای ژنتیكي، آلودگي و دیگر فاكتورهاي خارجي به وجود می آید كه باعث خشك شدن و آلودگي پوست سر شده و سبب تولید فولیكول هاي ضعیف و صدمات مو مي شود.

 

برخی از کاربردهای اوزون تراپی مو :

• تقویت و آبرسانی و پاک کننده و ضد عفونی کننده ریشه

• استحکام بخش ساقه و ریشه ،کنترل وقطع ریزش و کمک به رشد مجدد

• ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده

• درمان بیماریهای مربوط به ساقه و ریشه

• درمان مو خوره ،شوره سر ،آماس و تاسی

• افزایش ضخامت هر تار مو.کنترل میزان اسیدیته و Ph بالانس چربی پوست و کف سر و ایجاد ریلکسی و آرامش فراوان

 

برای خرید دستگاه ازون تراپی مو و متناسب ترین قیمت دستگاه مایکرومیست مو میتوانید به منو محصولات فلاویا مراجعه کنید

 

چند لاین قابل اجرا با دستگاه مایکرومیست:

. هات اویل تراپی

. بوتاکس سرد درمانی بدون صافی

.انواع ویتامینه ها

. محصولات و ماسکهای آبرسان و...

 

کلیه محصولاتی که محدودیتی برای رسیدن به ریشه و اسکالپ ندارند با مایکرومیست قابل اجرا هستند در محصولاتی که شما محدودیت رسیدن به ریشه را دارید مجاز به استفاده از دستگاه نمی باشید به خاطر تکنیک کار دستگاه که پیشتر توضیح داده. دراصل مایکرومیست بعلت دارا بودن ویژگی جذب هفت برابری مواد درمان و برخی مواد شیمیایی و افزایش میزان ماندگاری آنها وسیله ای کاربردی می باشد.

 

شاید برای شما جالب باشد :

کاربرد های مختلف انواع نور مایکرومیست

دیدگاه ها
درج دیدگاه