نوردرمانی مو و پوست کف سر چیست؟ نوردرمانی مو یک درمان پزشکی است که در آن از نور طبیعی یا مصنوعی برای بهبود وضعیت سلامتی مو و اسکالپ استفاده می شود.

دستگاه اوزون تراپی مو ( Ultrasonic Micromist O3 Hair Steamer ) یکی از تجهیزاتی است که در بخش بهداشت، سلامت، درمان و زیبایی موی سر با بهره گیری از خاصیت اکسیداسیون اتم اکسیژن یا همان اوزون تراپی مو استفاده می شود. استفاده از این محصول ضررهای استفاده از اتو کردن مو را ندارد، ریزش موی شما را قطع و میزان رشد موی شما را دو برابر می کند.

یکی از ویژگی های دستگاه مایکرومیست استفاده از نور های مختلف با عملکرد های متفاوت می باشد که به طور خلاصه و جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان در این مطلب به آن اشاره می کنیم.

دستگاه های مایکرومیست فروشگاه فلاویا در دو برند DOCO و FLAVIA عرضه می گردند که هردو قابلیت تابش 7 نور مختلف با کاربرد های متفاوت می باشند.

 

کاربرد نور های دستگاه اوزون ساز فلاویا:

. نور آبی ( Blue Ray): جاذب رطوبت – قفل کردن در فضای سرمایشی

طول موج آبی طوریست که در ساختار داخلی مو نفوذ کرده و مایع درون مو را خنک و منقبض میکند به همین علت مو، هوشمندانه کوتیکول ها را می بندد تا از یخ زدگی و از بین رفتن دمای کافی جلو گیری کند به همین خاطر پولک ها بسته شده و مواد مغذی در داخل مو می ماند و باعث تثبیت طولانی مدت مواد در داخل مو می شود و مکمل تمام لاین های تراپی و رنگ میباشد.

نور آبی برای بستن کوتیکول ها و تثبیت مواد داخل مو و در پایان پروسه مورد استفاده قرار می گیرد.

. نور قرمز ( Red Ray ): ایجاد گرمایش و جنبش مولکولی بیشتر مواد مصرفی

نور قرمز برای درمان چربی مو و چربی اسکالپ استفاده می شود. رنگ قرمز برای سطح خارجی مو مناسب است و طول موج نور قرمز طوری است که باعث گرم شدن دمای کورتکس مو میشوند و چون مو مکانیزم هوشمندی دارد برای خارج کردن دمای غیر مجاز اتوماتیک کوتیکول ها را باز می کند تا دما خارج شود واین عمل باعث پاکسازی و جرمگیری داخلی تمام پولک ها می شود، بنابراین از نور قرمز همیشه قبل از تراپی ها استفاده می کنیم که باعث جذب بهتر مواد مغذی یا مواد دکلره و رنگ می شود و مکمل ازن تراپی است.

. نور سبز( Green Ray ): تحریک کلاژن در پپتید های مو

نور سبز جهت جوانسازی و کلاژن سازی در پپتید های مو کارایی وسیع و بسیاری دارد مانند استفاده در هات اویل تراپی ، مایکرومیست درمی ، بیولایت تراپی ، هوموتراپی و...

نور سبز دارای طول موجی است که توسط مو جذب می شود و باعث تحریک شدن پروتئین های کلاژن ساز میشود و این کلاژن سازی باعث ترمیم و جوانسازی بافت، فیبر و کلیه ساختار مو می شود و مناسب تمامی موهای خشک و شکننده می باشد و درخشش و زنده شدگی خاصی به مو می دهد .

. نور آفتابی( Sun Ray ): رفع التهاب و اگزما ، سم زدایی و دیتاکس کوتیکول

. نور مهتابی( Moon Ray ): استحکام پیوند و ایجاد لینک دی سولفیدی

. نور بنفش( Violet Ray ): رفع تخلخل کوتیکول ها و درمان اسپلیت اِند ( موخوره )

نور بنفش باعث تقویت گردش خون، جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو می شود. نور بنفش سلول های اسکالپ را تحریک کرده و به آنها اجازه می دهد تا سموم را راحت تر دفع کنند. سپس مواد مغذی جذب سلول ها می گردند و روال سم زدایی جریان لنفاوی را افزایش می دهد.

. نور فیروزه ای ( Cyan Ray ): آنتی باکتریال قوی در درمان اسکالپ نور 

 

. زیتونی (Olive Ray): یونودرمی و درمان های مربوط به آن

 

. نور آبی اقیانوسی (Ocean Ray): درمان موهای با تار نازک و سوخته

 

جهت خرید مایکرومیست فلاویا می توانید به منو محصولات بخش محصولات جانبی شوید و یا روی این متن کلیک کنید.

 

شاید برای شما جالب باشد :

درمان مو با مایکرومیست

دیدگاه ها
درج دیدگاه